teastankar

Direktlänk till inlägg 19 mars 2011

Artikeln i Borås Tidning 11-03-05

Av Tea - 19 mars 2011 09:31

Borås Tidning var ju hos mig och gjorde en intervju om min sjukdom och mitt bloggande. Jag tyckte artikeln blev jättebra (förutom bilden   )

 

Jag har nu äntligen lyckats scanna in den i rätt format och hoppas den går att lägga ut här nu så den är läsbar dessutom. Jag gör ett test och håller tummarna....

 

Detta var inte lätt, den är så liten även om originalet är stort! Det funkar något sånär om du klickar på artikeln och väljer "Verktyg" i det fönstret och går till "zoom" och väljer därefter 150 eller 200 %. Då går det att läsa texten rätt så bra   

 

      

  

 

Ses i nästa....   

 
 
Ingen bild

Mari-Ann´Frennesson

20 mars 2011 12:04

Hej goa The!!

Ja, Du är helt fantastisk, förstår ej hur Du kan/orkar. Du visar många på att din styrka som är så viktig att få/ha och hjälper säkert hur många som helst. Du hjälper inte bara dem som har canser utan även andra med olika bekymmer/problem. Fortsätt kämpa. hoppas jag kan skicka lite energi till dig. Tack och kram. vi ses och hörs Mari-Ann´

Tea

22 mars 2011 07:57

Tack goa Majsan

 
Ingen bild

maritastenberg@hotmail.com

21 mars 2011 11:22

Det var en jättebra artikel och en härlig bild på en skrattande Tea!// Kram Marita

Tea

22 mars 2011 07:58

Tack Marita! Artikeln blev jättebra och jag har fått så bra respons på den! Helt ofattbart! Sköt om dig, massa kramar från oss alla!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tea - 28 april 2012 09:18

THINK PINK       Evigheter sedan jag var här.... Jag kan inte förklara varför jag inte skrivit - antagligen bara behövt ta ett break från det hele, inte vet jag! Det har hänt sååå mycket i mitt liv och min kropp sedan sist! Vet inte var jag ska...

Av Tea - 30 september 2011 08:02

    Looooong time no see.... Tänkte först dela med mig av en sång som jag är helt förälskad i just nu, det är bare å klicka igång den och lyssna och njut medan du läser resten        Det har varit mycket omkring mig senaste tiden och jag ...

Av Tea - 7 augusti 2011 10:11

Looooong time no hear!     Vilken underbar sommar det har varit och ÄR! Det är så skönt att jag också kunnat njuta för fulla muggar, även om jag inte är så stark fysiskt eller psykiskt som jag gärna ger sken av  Har haft 2 härliga semester...

Av Tea - 20 juni 2011 13:48


      Jösses, vad tiden far i väg fort! Känns som jag var  här alldeles nyss...      Det har varit otroligt mycket tuffare att komma tillbaka än jag någonsin trott! Denna gång tog det nästan 2 veckor innan jag var något sånär stadig på ...

Av Tea - 27 maj 2011 12:12

      Jag vill börja med att TACKA för all support, stöd jag fått och får av min familj. JAG ÄLSKAR ER av hela mitt hjärta!    TACK för mail, tankar, värme jag fått av er underbara,varmhjärtade medmänniskor omkring mig. Tack för NI finns! ...

Ovido - Quiz & Flashcards